Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ΑΡΙΘΜΟΙ



0
Γι’ αυτό
Το ονειρό μου
Δεν γίνεται
Ποτέ
Πραγματικότητα.
Αρχίζει από 0
Και τελειώνει σε 0,
Δηλαδή σε μηδέν.
1
Η καλημέρα
Του μηδενικού.
Η μοναξιά
Σηκώνει κεφάλι.
2
Ενας κύκνος
Σε ερωτική
Απογοήτευση.
3
Η αντίδραση
Του έψιλον.
4
Νούμερο σε
Αγκύλωση.
Πόδια σε γιόγκα.
5
Κατά φαντασία
Αριθμος
Σε αρρυθμία.
6
Διπρόσωπο
Γινεται και 9
Στις αναποδιές του.
Καταδικασμένο
Να δειχνει το 7.
7
Το τυχερό.
Σημαδεμένο
από το σπαθί
που τέμνει
τη μοναξιά του.
8
Κι όπως λέει
Ο φιλος μου
Ο στρατηγός
Το 8 είναι
Το καλύτερο
Νούμερο,
Γιατι αποτελείται
Από δυο μηδενικά,
Αχώριστα όμως
Μεταξύ τους.
9
Κάποτε
Ηταν μηδενικό.
Φαινεται ότι
Του αρεσε
Και εριξε
Πάσσαλο,
Για να μείνει
Στο χρόνο.
Εμένα
Πάντως
Μου θυμίζει
Ένα μπαλόνι
Που εφυγε
Από τα
Χέρια της
Κόρης μου.

Από την ποιητική συλλογή του ΗΛΙΑ Π. ΓΕΩΡΓΑΚΗ
‘ΟΡΦΕΩΣ 2’(εκδόσεις ‘Αγκυρα’).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις