Τρίτη 10 Μαΐου 2011

ΑΧ! ΦΟΙΒΗ ΜΟΥ


Και να μικρή μου Φοίβη που ολα δεν εγιναν οπως τα σχεδιάζαμε. Ηταν να έρθεις το Πάσχα στη Λευκάδα που τόσο αγάπησες. Και μετα το καλοκαίρι στα γενέθλια μου, οπως ερχόσουν, κάθε χρόνο. την 1η Αυγούστου. Σχεδιάζαμε να μείνεις στο ''Πόρτο Λυγιά'' και να βρισκόμαστε στον 'Γιάννη' (στη Λυγιά). Ομως αυτή η ζωή- που ειναι τόσο άδικη και τόσο σκληρή -αλλιώς τα ''κανόνισε''. Εφυγες, πέταξες, μικρή μου Φοίβη στον Μαγιάτικο ουρανό. Σαν χελιδόνι, σαν σύννεφο, σαν πυγολαμπίδα. Εγινες άγγελος. Η ''φυγή'' σου είναι ενα σόκ. Μια μαχαιριά. Δεν μπορώ να το πιστέψω.Και πως να πιστέψω- αλήθεια- οτι χάθηκε ενας τόσο ζωντανός και χαμογελαστός άνθρωπος.Μέ τόση αγάπη για τη ζωή.Με τόση ειλικρίνεια.
Αχ, Φοίβη μου.
Πάλεψες με τον καρκίνο σε μια άνιση μάχη. Hσουν δυνατή μέχρι το τέλος. Και πίστεψε με, στ' αλήθεια, κάθε μέρα που περνάει η απουσία σου γίνεται εφιάλτης.Ενα κενό στη ψυχή μου.
Μου λείπεις καλή μου , μου λείπεις.Τα αστεία σου, τα ανέκδοτά σου, η καλωσύνη σου.Μου λείπεις.Μας λείπεις. Ομως παρηγοριέμαι.Παρηγοριέμαι με τη σκέψη οτι το χαμόγελο σου θα φωτίζει τους ουρανούς.
Αντίο, καλή μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Ποτέ. Γιατι πεθαίνουν μόνο αυτοι που τους ξεχνάμε!

ΥΓ1: Η Φοίβη (= «Φωτίζουσα» στα αρχαία ελληνικά) ήταν Τιτανίδα. Οι Ρωμαίοι ποιητές την θεωρούσαν Θεά τηςς Σελήνης. Με τον Τιτάνα Κοίο γέννησε την Αστερία και τη Λητώ. Την Αρτέμιδα που ήταν εγγονή της, τη θεωρούσαν επίσης θεά της Σελήνης και έφερε το όνομα Φοίβη.
ΥΓ 2: Ανακοινωση ΕΣΗΕΑ(30 Απριλίου 2011): Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ αγγέλλει με βαθειά θλίψη την απώλεια της δημοσιογράφου Φοίβης-Άννας Σκιάνη, που έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 51 ετών. Η Φοίβη Σκιάνη γεννήθηκε στην Αθήνα την 1η Ιανουαρίου του 1960 και αφού τελείωσε το Αρσάκειο Αθηνών σπούδασε ναυτιλιακά στο Λονδίνο. Με τη δημοσιογραφία ασχολήθηκε με αφορμή τα Σεμινάρια Δημοσιογραφίας της ΕΣΗΕΑ το 1987. Αμέσως μετά εργάσθηκε στις εφημερίδες«ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», «ΟΝΟΜΑ», «ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ» και «ΕΞΠΡΕΣ». Από το 1994 έως και σήμερα ήταν διορθώτρια του περιοδικού «ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ» της ΕΡΤ. Τα τελευταία χρόνια αρθρογραφούσε στην ημερήσια εφημερίδα των Σερρών «ΝΕΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ» όπου κρατούσε την εβδομαδιαία πολιτική στήλη «Γράμμα από την Αθήνα», καθώς και κριτική στα media με τίτλο «Τα παρα media της Φοίβης». Η δημοσιογραφία χάνει έναν νέο, χαρούμενο και άξιο άνθρωπο, που είχε ακόμα πολλά να προσφέρει, μια ιδιαίτερα δυναμική παρουσία στην ενημέρωση, τον συνδικαλισμό και τους κοινωνικούς αγώνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις